حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۱۱ مهر ۱۳۹۵

ای اکبر لیلا تاج سر لیلا

مادر ز فراقت خون شد دل لیلا



دریافت فایل


ای اکبر لیلا تاج سر لیلا

مادر ز فراقت خون شد دل لیلا

 

بنشین به بر من ای همسفر من

از هجر خود ننما خونین جگر من

 

حجله ات نبستم در عزات نشستم

تا روز قیامت خون به دل نشستم

 

محشری بپا شد لیلا در نوا شد

تازه نوجوانش از برش جدا شد

 

کردی زاده نالان گردیده پریشان

بهر نوجوان سالار شهیدان

نظرات  (۳)

سلام مجدد

داداش من خودم بوشهری هستم.توی وبلاگ مطلب گذاشتن وقت تلف کردن خداییش.
بیا کمک من توی سایتم قسمت مداحی رو خودت بروز کن اونجا هم مطالبت توی گوگل نشون داده میشه و هم بازدید بیشتری میگیرن.

پاسخ:
سلام آقا مجتبی
سپاس از توجه و لطفتون
متاسفانه وقت بروزرسانی سایت ندارم، این وبگاه رو هم بیشتر دهه محرم بهش می رسم. 
راجع به سرچ گوگل هم این سایت رو با سرچ راحت پیدا می کنن تو صفحه اول.
ان شاالله موفق باشید

سلام

این صدا ماندگار است 

عالی بود منو یاد بچگی و ایام محرم انداخت پاینده باشید و خادم اهل بیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">