حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۱۱ مهر ۱۳۹۵

شیعه به سر زن ماه عزا شد

ماه محرم یاران به پاشد


 


دریافت فایل


شیعه به سر زن ماه عزا شد

ماه محرم یاران به پاشد


فرزند زهرا با لب عطشان

راس شریفش از تن جدا شد

 

سلطان خوبان سبط پیمبر

گفتا به خواهر با حال مضطر

 

خواهر ندارم من یار و یاور

دارم وصیت وقت وداع شد

 

خواهر چو رفتم من سوی میدان

اصغر به دستم با حال محزون

 

گفتم دهید آبی بهر این طفل

تیر سه شعبه سویش روان شد

 

دست علمدار شاه بی یار

از تن جدا شد با چشم خونبار

 

از بعد مرگ ثانی حیدر

روز حسین چون شام سیاه شد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">