حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۱۱ مهر ۱۳۹۵

لیلا بگفتا ای شه لب تشنه کامان

دستم به دامان آقا الامان



دریافت فایل


لیلا بگفتا ای شه لب تشنه کامان

دستم به دامان آقا الامان

 

رودم به میدان می رود در چنگ گرگان

از هجر اکبر مشکل برم جان

 

آه و واویلا کو اکبر من

نور دو چشمان تر من

 

شب ها نخفتم تا سحر پای گهواره

تا تو را کردم هیجده ساله

 

کردی امیدم نا امید این بود خیالت

رفتی ز دنیا شیرم حلالت

 

آه و واویلا کو اکبر من

نور دو چشمان تر من

 

دارم امیدی از خدا یک بار دیگر

در برم آید نوجوان اکبر

 

گردم به دور قامتش دستی به گردن

بوسم دو چشم شهلای اکبر

 

آه و واویلا کو اکبر من

نور دو چشمان تر من

 

ای زینب محزون بیا کن تو امدای

تا بُریم امشب رخت دامادی

 

اهل حرم گویند سرود اندر این وادی

از بهر اکبر تا کنیم شادی

 

آه و واویلا کو اکبر من

نور دو چشمان تر من

 

محزون سرو سینه زند از بهر اکبر

می کند نوحه با دو چشم تر

 

گردد شفیعت ای جوان در صف محشر

از سر جرمت بگذرند دیگر

 

آه و واویلا کو اکبر من

نور دو چشمان تر من

نظرات  (۱)

دمت گرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">