حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۱۴ خرداد ۱۳۹۷

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو



دریافت فایل

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا من هو ساقی کوثر

 

یا من هو حاکم محشر

 

یا من هو قادر مطلق

 

یامن هوحق مع الحق

 

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا من هو ساقی کوثر

 

یا من هو حاکم محشر

 

یا من هو قادر مطلق

 

یامن هوحق مع الحق

 

یا من نور علی نور

 

یا من هو کنت

 

یا من هو منتهی منای

 

یا من هو رجای

 

یا من هو طیب القلوب

 

یا من هو کاشف القلوب

 

یا من هو کاشف الکروب

 

یا من هو قاهر العدو

 

یا من هو والی الولی

 

یا من هو وارث العرب

 

یا من هو مرتضی علی

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا من هو ساقی کوثر

 

یا من هو حاکم محشر

 

یا من هو قادر مطلق

 

یامن هوحق مع الحق

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا هو یا من هو

 

یا من لیس الا هو

 

یا من هو مظهر العجایب

 

یا من هو حاضر و غایب

 

یا من هو اول وآخر

 

یا من هو ظاهر و باطن

 

یا من هو ساقی کوثر

 

یا من هو حاکم محشر

 

یا من هو قادر مطلق

 

یامن هوحق مع الحق

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

ای جان ای جانان

 

ای عالم سنه قربان

 

ای قبله کعبه و کنشتم

 

ای عشق تو والی بهشتم

 

ای من به دل تو دلسپرده

 

ایوان نجف دلم رو برده

 

ای مایه ی عزتم علی

 

ای مایه غیرتم علی

 

ای قدرت بازویم علی

 

ای قوت زانویم علی

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر

 

یا من هو حیدر


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">