حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۲۸ مهر ۱۳۹۳

ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری

مگـر از دل فگار پدرت خبر نداری



دریافت فایل



ز چه ای ندیده کامم تو به من نظر نداری

مگــــر از دل فگـار پـدرت خبـــر نــــداری

 

گــل احمـر منـی تـو، مـه انـور منی تــو

علی اکبـر منی تو، تو به من نظر نداری

 

علـی ای آرام جـانم، نـوگل بـــاغ جنـانم

بی تو من چو زنده مانم

 

به دو صد امید خود را، به ثمر چو من رساندم

ستم است اگر سر خود، تو ز خــاک بر نـداری

 

به که گویم ای جگر خون که شود ز غصه مجنون

چـه رسد به گـوش لیـلا که دگر پسـر نداری

 

سرو و شمشاد و شقایق همه در صحن چمن

ای گـل حسـرت مـن از چـه نیـایی ز بـــرم

 

ز چـه ای عـزیـز بـابـا نکنـی تـو یـاد صغـری

دل او ز غصه خون شد، تو مگر خبر نـداری

 

تو که بی وفا نبودی، ز چه خفته ای بَرِ من

بنشین و گفت و گو کن، تو مگر کمر نداری

 

گـل احمـر منی تـو، مـه انــور منی تــــــو

علــی اکبــر منی تو، تو به من نظر نداری

نظرات  (۶)

مرسی از اقای میرشکاری بخواطر نوحه های زیباشون من بوشهری هستم
  • مریم استار
  • سلام...

    مرسی آقای میرشکاری بخاطر نوحه های زیبات...خیلی عالی میخونی...

    موفق  بـــ ـاشـ ـیـ ـد

  • پیمان محمدی
  • lممنون از آقای میرشکاری به خاطر مداحی ساده و زیباشون . از یاسوج
    عالی... واقعا عالی
    عالی بود
    عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">