حسینیه ابوالفضل العباس (ع)

حسینیه ابوالفضل العباس (ع) واقع در روستای خلیفه - دشتستان - بوشهر
۱۴ خرداد ۱۳۹۷

تو که گریه میکنی خونه دلم

 

آقا لبخند تو درمون دلم


 

دریافت فایل

تو که گریه میکنی خونه دلم

 

آقا لبخند تو درمون دلم

 

جوونم، عیب نداره آرزومه

 

تو صِدام کنی بگم جونِ دلم

 

منه گریون، منه داغون، منه کشته مُرده ی تو

 

منه غصه خورده ی تو، منه دل سپرده ی تو

 

تو یه تنها تو یه آقا، تویی که برام امیری

 

تو که از یادم نمیری، تو یه حس بی نظیری

 

من دوسِت دارم، دنیامی بدون

 

جات تو قلبمه، همونجا بمون

 

... آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ...

 

بی تو از دنیا دیگه سیرم آقا

 

اگه من زیادیَم میرم آقا

 

ایندفه کارمو راه بنداز آخه

 

میدونی که بدجوری گیرم آقا

 

من و روزام، من و شبهام، من و گریه ی دمادم

 

طعنه ی عالم و آدم، بسمه برس به دادم

 

تو و یاری که نداری، تو و غربت زمونه

 

اونی که روزی رسونه، واسه من دل نگرونه

 

دور زندگی من خط میکِشم

 

میخوام با دعات عاشق تر بشم

 

... آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ...

 

منی که پیش تو کردم اعتراف

 

کاش دلت باهام بشه یه ذره صاف

 

تو بگو خونت کجاست، با سَر میام

 

حتی باشه اگه رو قلّه ی قاف

 

بی تو خستم بی تو دلسرد، بی تو مینالم من از درد

 

اسم پاکِت عاشقم کرد، آقاجون بسمه برگرد

 

تو دعام کن تو نگام کن، خاطرت برام عزیزه

 

همه حاجتم یه چیزه، نذار آبروم بریزه

 

دوریت کرد عذاب روز عیدمو

 

هیچ موقع نزن آقـا قیدمو

 

... آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ، آقـا جون بیا ...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">